Re-branding Budapest: Futurbia - Párbeszéd Budapest jövőjéről
Az Europoetica programsorozat keretein belül
A programon a Studio Metropolitana Budapest (SMB) szokatlan témájú diskurzust folytat konzulátusok, kulturális intézetek, külföldi értelmiségek, művészek és a vállalatok külföldi vezetőivel.
A beszélgetés célja, hogy újragondoljuk mit jelent és hogyan értékeljük Budapestet, létezik-e ’Budapest-márkanév’, ha igen, melyek azok a potenciálok, amelyeket erősítenünk szükséges, s ha nem hogyan tudjuk ezt a ’márkanevet’ felépíteni. A beszélgetés fontos kérdése továbbá, hogy a külföldiek számára érthető-e és ha igen hogyan a ’city of senses’ avagy az ’érzékek városa’ kifejezés.
A rendezvény többek között az SMB Futurbia nevű participációs (társadalmi részvétel) programjának részét képezi. A Futurbia célja, hogy a városhasználók Budapest jövőjével kapcsolatos igényeit, prioritásait feltárja és a döntéshozók felé továbbítsa, akik ezeket a tapasztalatokat a középtávú városfejlesztési stratégiába beépítik.
A beszélgetés során kialakuló jó ötleteket, gondolatokat az SMB továbbítja a döntéshozók felé, melyeket a stratégiaalkotók a fejlesztési tervekbe beépítenek.
A rendezvény többek között az SMB Futurbia nevű participációs (társadalmi részvétel) programjának részét képezi. A Futurbia célja, hogy a városhasználók Budapest jövőjével kapcsolatos igényeit, prioritásait feltárja és a döntéshozók felé továbbítsa, akik ezeket a tapasztalatokat a középtávú városfejlesztési stratégiába beépítik.
A beszélgetés során kialakuló jó ötleteket, gondolatokat az SMB továbbítja a döntéshozók felé, melyeket a stratégiaalkotók a fejlesztési tervekbe beépítenek.